Wednesday, August 17, 2011

063: Salji di Wellington part 2

Aku hanya nak kongsikan sebuah video yang aku sangat suka. Hari ni snowfall dan hail di sebelah petang. Jalan licin. Dengar cerita ramai yang tergolek di tengah jalan hari ni. Nasib baik aku balik sebelum hail hehe..





p/s: Cuba Mall tu 5 minit jalan kaki je dengan rumah aku.

3 pendengar:

nur :) said...

wow!! macam menenangkan betul tengok video dia. mungkin melodi yang melatari video ni yg memainkan peranan. :)

p/s: isyh. x tertangkap pula gambar Safiyyah tengah main salji. hihi.

Puding Karamel said...

nur~
jmpe d KL je la nanti.haha^^

safiyyah said...

nur,
saya main sorg2 je takde sape nak tangkap gambar. isk3

puding karamel,
bile la tu agaknye. hehe